2012. november 14., szerda

Rakott joghurtos csirkemell


















Fél kiló csirkemell
Egy kiló krumpli
Két fej hagyma
Két gerezd fokhagyma
Kelkáposztalevél
Egy karalábé
Fűszerek ízlés szerint: só, bors, kömény, oregano, majoránna, tárkony, fokhagyma granulátum, fahéj
Olaj (ét, vagy olíva)
Citrom
Két doboz joghurt














A csirkemellet egy tálban megforgattam a fűszerekben, olajat öntöttem rá és egy kis citrom levét. Hagytam néhány órán keresztül pácolódni. Egy öntöttvas edénynek az alját kibéleltem krumplival, erre karikáztam rá egy fej hagymát. A következő réteg néhány levél kelkáposzta volt, erre került a csirkemell, fokhagymacsíkok, karalábé, egy szem krumpli, a másik fej hagyma, majd a pác leve és az egyik doboz joghurt.












Ezt betakargattam a maradék kelkáposztalevéllel és ráöntöttem a másik doboz joghurtot is. Lefödve 200 fokos sütőben 50 percig izzasztottam. Melléje rizst főztem egy kis karalábéval együtt.



Web: http://www.szintiavirag.hu/

Facebook:  https://www.facebook.com/pages/Szintia-Virág-Újpest-Dunakeszi/114808148540843



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése